Manji tekst Veći tekst Ispiši stranicu

Saune

Savna park je v sklopu vodnega parka odprt vse dni v letu od 9. do 21. ure.

Savne v Parku so deljene v tematska sklopa:

  • savna park v 1. nadstropju
    savne namenjene tistim, ki želijo savnanje združiti z razvajanjem v solariju, v wellnessu ali s kopanjem v bazenu.
  • savna park v kletni etaži
    prostor namenjen samo savnanju brez povezave z bazeni.

V sklopu wellnessa je na voljo še ena turška savna za zaprte družbe.

Tipi savn v Vodnem parku Bohinj

  Finska savna Turška savna IR savna Bio-finska savna
1. nadstropje 2x 1x 1x /
Klet 1x 1x 2x 1x
Wellness / 1x / /

 

Savna park - Vodni Park Bohinj

Ob nakupu karte za savno in kopanje je možen samo en vstop v prostor s savnami.

V obeh sklopih savn je na voljo tudi ohlajevalni bazen ter kadi za knajpanje in tuši.

Finska savna v Vodnem Parku Bohinj

Nekaj o savnah in savnanju

Človek je že od nekdaj uporabljal kopeli za potenje. Savno so poznali že Egipčani, Kitajci, antični Grki in Rimljani. Vsi so uporabljali iste elemente: ogenj, segreto kamenje, zrak in vodo.

Glavni namen uporabe savne je pregretje telesa, znojenje, odstranjevanje škodljivih snovi iz telesa, vzpodbujanje presnove, čiščenje kože, krepitev imunskega sistema, izboljšanje spanca in razpoloženja ter telesna in duševna sprostitev.

Savnanje obsega segrevanje, potenje, inhaliranje, umivanje in hlajenje. Načeloma se savnamo goli. Pred vstopom v savno se je potrebno obvezno oprhati in nato dobro obrisati. Za začetnike in starejše se priporoča 8 do 12 minut savnanja na spodnji klopi, bolj trenirani se lahko namestijo na srednji klopi in sicer od 8 do 15 minut. V savni se lahko zavzame sedeči ali ležeči položaj. Če se na klopeh leži, se je potrebno usesti za minuto ali dve, preden se zapusti prostor. S tem se prepreči nagli padec krvnega pritiska. Sledi ohladitev v prostoru (soba za počitek, terasa) s temperaturo od 18 do 20 stopinj Celzija. Ohlajanje naj bi praviloma trajalo toliko minut kot savnanje. Sledi počitek, ki naj traja od 10 do 20 minut. Cel postopek lahko nato še dva do trikrat ponovimo.

Poleg znoja se preko kože izločata tudi mlečna in sečna kislina. Izgubljeno tekočino je potrebno nadomestiti, zato je priporočljivo, da se pred in po savnanju redno pije.

Priporočljiv obisk savne je ena do dvakrat tedensko. Nekateri menijo, da tudi vsakodnevno savnanje ni škodljivo, če se pri tem dobro počutimo. Paziti je potrebno le na izsušitev kože.

Savna se lahko vsakdo, ki nima kakšnih resnejših težav z zdravjem. Savnanje pa se odsvetuje vsem, ki imajo motnje krvnega obtoka (previsok ali prenizek krvni tlak), okvare srca in ožilja, tuberkolozo, epilepsijo, raka, akutne infekcije in vnetja kože, anemijo, trombozo, edeme, kronično vnetje ven, gripo.

Želimo Vam veliko užitkov pri savnanju!

Prijava na e-novosti


Prijavite se na obavijesti o dogadajima i novostima u Vodenom parku Bohinj.